domingo, 1 de noviembre de 2015

Personatge a la carta; a la boda de Marta Ferré Rubio i Manu Gutiérrez

Una de les meves especialitats dins els meu apartat d'espectacles és fer personatges a la carta, aquí teniu una de les meves últimes creacions, demanada per Ana Rubio (la mare de la núvia), una convidada infiltrada una mica curiosa i especial que passés desaparcebuda però que fés coses extranyes sense cridar massa l'atenció.
Aquí teniu la Júlia, doctora en la especialitat de cirurgia vascular, vegetariana, soltera, obsessiva del Feng Shui, la neteja i l'ordre de les coses.
La missa va ser al Monestir de Montferri i l'aperitiu on el personatge prenia més vida al Lumine Beach Club de Salou (La Pineda).
Aquí teniu una mostra de les companyies de la boda, des de la tieta àvia de la núvia, molt desconcertada per la meva presència, fins la germana i la tieta del núvi, que es van creure totes les meves rareses.
El resultat va ser que el núvi al final de tot, molt desconcertat per la meva presència, molt educadament em va fer fóra de la boda, i així es va descobrir la sorpresa al final de tot donant-me a conèixer.